Návštěvnost klesá? Jak efektivní správa e-shopu přiláká zákazníky zpět

Klesající návštěvnost e-shopu je problém, který může potkat každého provozovatele. Abychom zvrátili tento trend, je potřeba zaměřit se na efektivní správu e-shopu a využít osvědčené strategie k opětovnému přilákání zákazníků. V tomto článku vám představím 5 efektivních rad, jak dostat návštěvníky zpět a podpořit konverze. 1. Optimalizace uživatelské zkušenosti (UX) Když zákazníci přijdou na váš […]

Návštěvnost klesá? Jak efektivní správa e-shopu přiláká zákazníky zpět Read More »

E-shop bez prodejů? Zjistěte, co může být špatně a jak to změnit

Provozujete e-shop, ale zákazníci nenakupují tak, jak jste čekali? Možná vám schází jen drobné úpravy, které by mohly vést k většímu úspěchu. V dnešním článku projdeme hlavní chyby, které mohou stát za nízkými prodeji, a ukážeme, jak tyto překážky překonat. 1. Nedostatečné SEO a špatná viditelnost Pokud vás zákazníci nemohou najít, nemůžete očekávat prodeje. Kvalitní

E-shop bez prodejů? Zjistěte, co může být špatně a jak to změnit Read More »

Proč váš e-shop nevydělává? Nejčastější chyby a jak je napravit

Vlastníte e-shop a máte pocit, že jeho výkonnost neodpovídá vašim očekáváním? I když máte kvalitní produkty a dobře nastavené ceny, stále se nedaří dosáhnout zisků? Možná je to způsobeno některými běžnými chybami, které mnoho začínajících podnikatelů dělá. V tomto článku se podíváme na 5 nejčastějších chyb, které mohou negativně ovlivnit výkon vašeho e-shopu, a jak

Proč váš e-shop nevydělává? Nejčastější chyby a jak je napravit Read More »

Přejít nahoru